piatok 31. októbra 2014

AMORE MIO - moja recenzia!


Dočkali sme sa! Album Amore Mio je konečne vonku. I keď po dňoch dezinformácií , vyšiel album predčasne o 5 dní skôr a bez promovania, tento album dokážem opísať jedným slovom : FENOMENÁLNY!!!

Dovolím si ako už takmer 15 ročný fanúšik Thalíe zhodnotiť jej najnovšie dielo. Podotýkam, že je to môj názor a nemusíte s ním súhlasiť. :)
Na tomto albume si každý nájde čo potrebuje, kto chce popovú vypalovačku, latino pecku, či srdcervúcu baladu, Thalía pripravila pre každého niečo a dokonca sa jemne zahryzla do country :D

1. Amore Mio      4b - 5b
Pieseň, ktorá prezentuje nielen názov albumu, ale i otvára celý album. Amore Mio je príjemná, chytľavá pop latino skladba, typický Thaly song, na aký sme zvyknutý :) Určite si viem predstaviť, Amore Mio ako singel pre Latinskú Ameriku. No určite to nie je najlepšia pieseň na albume, ale dobre sa počúva.

2. Por Lo Que Reste Mi Vida    3b - 5b
I napriek tomu, že je to prvý singel z albumu, považujem túto pieseň za najslabšiu pieseň celého albumu i baladu i keď ju osobne milujem a je úžasna s výborným textom, ale... je to ako spomienka na Habitame Siempre.

 3. Más 4b - 5b
Pieseň, ktorú napísala Thalía a je jej zároveň najoblúbenejšou piesňou. Song ma dokonalý text, dokonalý zvuk, Thalía sa vrátila k latino pop-rocku a touto piesňou to dokazuje. Mna osobne neoslovila tak ako mnoho iných fanúšikov, ale je to tiež veľmi príjemná pieseň na počúvanie a to hlavne v druhej polovici piesne.

4. Cerveza En Mexico 5b - 5b
Možno málo kto z Vás vie, že sa jedná o cover verziu country piesne :P I keď je to v nej troška cítiť, pre mňa je to ako Atmosfera part.2 , užasná popová vypalovačka s country nádychom a tie gitary do toho, jednoducho - DOKONALÉ! Thalía túto pieseň urobila na jednotku

5. Lo Más Bonito De Tí 5b - 5b
Po ukážke som od tejto piesne nečakal niečo prevratné, ale...prišlo prekvapenie a táto pieseň je nielen textovo, ale i po hudobnej stránke užasná, chyytľavá, neskutočná a v istých momentoch aj s mariachi nádychom :)

6. Contigo Quiero Estar  6b - 5b
Od prvej sekundy až po poslednú ... dokonalosť!!! Úžasný song a jeden z najlepších na albume! Contigo quiero Estar si už stihol získať moje srdce! :)

7. Comete Mi Boca 6b - 5b
Z celého srdca ďakujem Thalíi za túto pieseň!!! Pieseň na jednej strane ako Seduccion vol. 2, no na druhej akoby sme počuli starú rockovúThalíu z rokov 90 :D I beat a gitary, ako by sme sa na chvíľku vrátili v čase!!! Kráľovna je späť!!!!

8. Tranquila feat. Fat Joe 10b - 5b

Thalía a Fat.Joe opäť spolu!!! A stojí to za to!!! Vždy som túžil, aby Thalía urobila soong v tomto štýle a máme ho tu!!! Nedokážem nič vytknúť, iba poslať rovno do rádií, naočiť klip a ide sa!!!! Svetový hit je vonku!!!

9.Tu Y Yo 5b - 5b
Úžasná balada, na tento štýl balád u Thalíe nie sme zvyknutí a beriem to ako obrovský krok vpred. Nádhera :)

10. Como Tu No Hay Dos feat. Becky G 100b - 5b
Najtanečnejšia , najhitovejšia a letná vypalovačka na albume, najlepšia skladba na albume :) Moderný beat, štýl, spanglish, proste ak táto pieseň nebude singel, tak potom... :)

11. Solo Parecia Amor 5b - 5b
Hneď po prvých dsekundách som cítil prácu Armanda Avíla, pieseň presne, ako stvorená pre Gloriu Trevi, ale...Thalía jej dáva tie pravé grády.  Krásna pieseň, veľmi silná balada.

12. Olvídame 5b - 5b
Thalía počas celej kariéry nahrala veľmi málo piesni, kde ju sprevádza iba jeden hudobný nástroj a práve preto Olvídame robí jedinečnou skladbou na albume . Pri tejto piesni sa oplatí použiť slovo: ESPECTACULAR

13. Tu  Puedes Ser 4b - 5b
Ďalšia typická latino vypalovačka v štýle Ya Lo Sabia, Ojalá, Regalito De Dios. Priznám sa , že v strede piesne, akoby som sa ocitol v piesni Amore Mio :D Pekná pieseň vhodná na deluxe edíciu :)

14. Gracias 6b - 5b
 Neskutočný text, fenomenálny song a intro na začiatku :) Thalía prekvapila :) v dobrom


Čo dodať na záver? Po vypočutí albumu Habítame Siempre som konštatoval, že je to jeden z najlepších , ba možno i najlepší album, ale beriem späť, lebo je ním AMORE MIO!!! 


AMORE MIO, jeden z najlepších, ba možno najlepší album Thalíe :)

Teším sa na Vaše komentáre!!!!


6 komentárov:

  1. Zatím hodnotím pouze z ukázek písniček, protože čekám, až mi dojde CD a potom si až poslechnu celé skladby, ale musím s tebou souhlasit. Hned mě zaujala Como tu no hay dos s Becky G, balady jako Tú y yo nebo Olvídame. Rozhodně jsem nadšená, protože to jsou písničky, které jsem od Thalíe chtěla slyšet a které jsem dlouho očekávala. Habítame Siempre se mi líbilo hodně, ale toto je ještě vyšší liga. Teď jen aby bylo postaráno o propagaci, těším se na vystoupení v tv a různých show, snad jich bude dostatek.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bezpochyby štýlovo jeden z najrozmanitejších albumov Thalie. Podľa môjho názoru fantastická zmes skladieb za posledné roky od Arrasando (2000) až po Habítame Siempre (2012). Thalia tentoraz pripravila kvalitnú ochutnávku z viacerých hudobných štýlov a každý si tu podľa mňa nájde to svoje.

    1. Amore Mío - 4 / 5
    Veľmi slušný štart celého albumu, skladba je príjemná na počúvanie, rytmická...

    2. Por Lo Que Reste De Vida - 5 / 5
    Rytmická balada - na podobný štýl skladieb nie sme u Thalie zvyknutí, avšak veľmi príjemné na počúvanie a k tomu nádherný text. Okamžite som sa do nej zamiloval.

    3. Más - 4 / 5
    Jedna z rezkejších pop-rockových pesničiek, osobne mi pripomína album Thalia z roku 2002...rytmická, dobre sa počúva...

    4. Cerveza En México - 4 / 5
    Jednoznačne najlepšia rytmická skladba na albume a musím súhlasiť s Thomom, tiež mi pripadá ako Atmósfera part. 2 :-)

    5. Lo Más Bonito De Tí - 5 / 5
    Jedna z najkrajších piesní z celého albumu!!! Dokonalá nielen po hudobnej stránke, ale aj text je neskutočne hlboký a precítený...opäť súhlasím s Thomom, mariachi part dodal skladbe neskutočný šmrnc :-)

    6. Contigo Quiero Estar - 4 / 5
    Opäť jedna z rytmickejších skladieb, ktoré na posledných dvoch albumoch tak trochu chýbali...príjemná na počúvanie...

    7. Comete Mi Boca - 3 / 5
    Úprimne...podľa môjho názoru je to jedna z tých slabších skladieb na albume, v podstate taký priemer, nič ňou nepokazila, ale na druhej strane ma pieseň ničím neohúrila...

    8. Tranquila - 4 / 5
    Priznám sa, že tak trochu sklamanie....upútavka ma zaujala podstatne viac ako celá skladba. Napriek tomu je pieseň štýlovo odlišná od doterajšej tvorby Thalie a to ju robí zaujímavou a príťažlivou. Každopádne skvelý letný hit, dokážem si ju predstaviť ako jeden zo singlov.

    9. Tú Y Yo - 5 / 5
    Ďalšia krásna balada po hudobnej i textovej stránke, veľmi nežná a precítená...Jedna z najkrajších na celom albume.

    10. Como Tú No Hay Dos - 3 / 5
    Podľa môjho názoru najslabšia skladba na albume...asi príliš komerčná na môj vkus...dosť mi pripomína hudobný štýl J. LO za posledné roky...

    11. Sólo Parecía Amor - 5 / 5
    Neskutočné nádherná balada!!! Úžasne precítená po hudobnej stránke a fantasticky napísaná!!! Pre mňa je jednou z najkrajších piesní celého albumu.

    12. Olvídame - 5 / 5
    Asi sa budem opakovať, ale opäť jedna z nádherne precítených balád s krásnym textom!!!

    13. Tú Puedes Ser - 4 / 5
    Ďalšia zo skvelých rytmických vypalovačiek, veľmi príjemná a dobre sa počúva.

    14. Gracias - 5 / 5
    Najväčšie prekvapenie na celom albume!!! Fantastické intro a neskutočne výstižný text!!! Klobúk dole pred Thaliou. Absolútne úžasná skladba!!! Pieseň si zaslúži byť súčasťou prvotnej verzie albumu a podľa mňa aj singlom, má v sebe určité posolstvo...

    Čo dodať na záver? Opäť ma najviac zaujali balady, ako aj na posledných albumoch Primera Fila a Habítame Siempre. Avšak oceňujem aj tie rytmickejšie skladby, pretože dodali celému albumu šmrnc. Amore Mío je štýlovo najrozmanitejší a najbohatší album doterajšej Thaliinej kariéry!!!



    OdpovedaťOdstrániť
  3. JA NEMAM SLOV... CELY ALBUM JE SUPER,,,, ES UN ALBUM HERMOSO ;FANTASTICO CON UNA MAGIA ESPECIAL....LA VERDAD!
    CO MA PREKVAPILO PIESEN GRACIAS!!! NESKUTOCNE KRASNA!!!! VSETKY SU PEKNE! KAZDA JE JEDNA JEDINECNA!!!! UZ CAKAT LEN NECH THOM ZABEZPECI CDS :D.....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Palo: Wau, tak to je sila! Skvelý album. Som rád, že Thalía sa vrátila aj k starším koreňom, na albume je to cítiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Po textovej stránke najodvážnejší album celej jej kariéry!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podla mna nema pesnicka Por lo que reste de vida nic spolocne s albumom Habitame siempre.Je to rockova pesnicka a skor mi pripomina album Primera Fila a skladby ako Como alebo Que sera de Ti.Album je urcite dobry,ale tych cover verzii je tam podla mna ovela viac.

    OdpovedaťOdstrániť